Söndag

Suck, tentan imorgon kommer gå åt helvete imorgon. Har haft tusen andra tankar i huvudet nu..

Har i alla fall fått prata av mig lite med, Domi, Ida och Mamma.. De tycker inte jag ska bry mig för har så mycket bättre vänner runtomkring mig här på hemma plan.
Det är så löjligt alltihopa. Och att sen personen i fråga kan slänga massa skit på mig i sms och sen när jag svarar i samma ton så har jag inte rätten att göra det. Snälla nån.
Hur gammla är vi? trodde jag växt ifrån sånt här för länge sedan, men tydligen inte.

Och när jag säger att jag inte bryr mig så är det mest för att jag inte orkar hänga upp hela mitt liv på detta. Klart jag tycker det är trist att det blivit som det blivit, men det är lite så livets gång är. Man mister vänner och man får nya. Och i å med skolan nu har jag fått många nya vänner så jag känner inte att hela världen går under för detta.
Jag klarar mig ganska bra ändå :)


Kommentarer
Postat av: syster Ida

<3

2010-11-14 @ 16:04:01
URL: http://idabarnholdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0