Tisdag

Idag började dagen med tvättningen klockan sju i morse, fick tvättat gardinerna som jag haft sen jag flyttade in hör och mina nya julgardiner. Så efter tvätten blev det att sätta upp gardinerna. Blev riktigt bra!
När det väl var klart var jag tvungen att fara till Lund för att köpa böckerna. Sen raka vägen hem igen när det var gjort.
När jag väl kom hem så for jag iväg igen, tog nämligen cyklen till blomsterlandet för att köpa tre hyacinter, en amaryllis, lite kottar, apelsinskivor, röda bollar och mossa. När jag sen äntligen kom hem så fixade jag lite här hemma, ställde i ordning och tog ner saker till källaren. Sen fixade jag ihop en blomstergrupp av det jag köpt! Skit nöjd blev jag! Ibland ångrar jag att jag inte satsade på florist, jag tycker det är kul och jag tycker jag är lite bra på det där. Speciellt julgrupper med tanke på att jag jobbade en jul på Bellis just med att göra julgrupper :)

Tänkte bjuda på några bilder från min juliga lägenhet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0