Torsdag

Host host.. Har fått en jädra hosta, vet inte alls vart den kom ifrån? Galet irriterande

Imorgon ska jag tvätta :/ göra ett besök hos tandläkaren, sen till helsingborg, ut och äta med Henrik och till slut dra till The Tivoli där vi ska kolla Oskar Linnros!! Sweet!
Efter det ska jag hem till strövelstorp för att sova där, för på lördag morgon är det dax för julmarknad på wrams gunnarstorp! MYS!!!
Sen vet jag faktiskt inte vad sonm händer på lördagkväll, är sugen på utgång då jag har hört att det ryktas utgång för någon annan :P Men har nog ingen som vill med ut, samtidigt hade jag behövt plugga.. Omtentan närmar ju sig snart.. Panik..

Vännen, jag älskar dig och vill inget annat än att du ska bli frisk och kunna leva som förr.
Jag tror på dig och kommer finnas vid din sida hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0