Fredag

Halloj!
Sitter här och glor på tv.. Har just slängt in lite tvätt i maskinen, så det innebär att kvällen är tänkt att ägnas åt tvätt. Lika bra.

Dammsugade och städade i morse. Helt plötsligt ringer det på dörren, då står henrik på andra sidan, en timme tidigare än vad vi tänkt. Till saken hör att jag står endast i t-shirt och trosor, jag städade ju trots allt :P
Så fick släppa in honom, så han hängde vid spotify medans jag hoppade in i duschen. När jag var klar så stack vi ner till stan för att möta Malin! Blev lunch på restaurang city :) Sen gick vi till MQ och HM, på HM fick jag och Malin köpt vars en "björnfitta", för er som inte vet vad det är så är det en sådan här:



Sen gick vi till systemet så jag fick köpa lite cider inför imorgon, efter det blev det en take away kaffe från EH, gick och satte oss i stadsparken och bara hade det mys!

När jag kom hem tog jag tag i min disk..

Det var min dag det, en väldigt bra fredag skulle jag vilja säga.. Ja kanske inte kvällen nu, men det är inte helt fy skam att ha lite egentid heller:)
Imorgon blir det paraj med Ninnie, det ska bli skoj!

Ha en super trevlig kväll nu alla!

Kommentarer
Postat av: pappa

Var ringde det någonstans????????????? när Henrik kom

2010-10-18 @ 07:30:34
Postat av: Emma

Haha, så fel det kan bli :P

2010-10-18 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0