Måndag

Skepp åh hoj!

Då har helgen och första dagen på den nya veckan gått.
I lördags så tog jag det lugnt mesta dels av dagen, sen kom Sandra vid fem och vid sex gick vi över till Ninnie för mat som hon och Fredrik fixat. Mums var det!
Efter maten och lite skit snack så drog vi oss mot Marita! Det var verkligen super kul :)
Dock blev vi kvar där lite länge, ända till ett så då kändes det inte så lönt att dra ut. Så jag och Sandra hem till mig.
Snackade lite och sen somnade vi gott!

På söndagen så kollade jag och Sandra film innan hon stack hem vid halv tre.
Sen skulle jag pluggat, blev lite men inte så mycket som jag tänkt. Fick sett de sista avsnitten av Vampier Diaries, längtar super mycket nya avsnitt. (ja jag vet att det går avsnitt nu på tv6, men det är dem sista avsnitten på säsong ett, så har redan sett dem, de nya avsnitten kommer i mitten av november)

Idag har det varit skolan sen kl. 10 till kl. 18.. Tröttis är man nu, vill jag lova. Men det positiva är att casen är över nu, om jag då inte behöver kompletera vill säga. Men hoppas inte det :S
Jag hoppas att det bara är omtentan jag har kvar i organisationsteori.. :)

Nu ska jag kolla CSI innan jag hoppar i säng och hoppas sova gott!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0