Onsdag

Tjabba tjena hallå :D

Hur lever livet med er alla där ute?!
Här är det fullt upp, har väldigt mycket i skolan. Det är dock ganska skönt, för man känner att man lever!
Sitter på tåget just nu, påväg mot Helsingborg från skolan. Ska träffa Ida och Kalifa, spännande och se vad han är för en typ :P haha..

För övrigt sitter jag och googlar mitt namn för att se vad jag får upp för kul där! Haha..

Jag ska byta bort Smilla.. Det låter jätte hemskt när jag säger så. Men jag tror inte hon trivs med att bara vara inne. Hon verkligen älskar att få vara ute och springa, så hon får bo i Strövelstorp så lägger jag beslag på mammas katt Knaus, som är en herre i sina bästa dar som älskar att ligga på sofflocket och äta tonfisk.. Tror han passar mig mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0