Söndag

Hej!

Igår fick jag besök av Linnea, Amelie och Oskar! Det blev en hel del dricka, skratt och musiklyssnande :) Nice!
sen tog vi taxi till toppan för att shotta och dricka cider, efter det gick vi i regnet till Saloon. Efter en liten runda där gick vi till 57an, Amelie och Oskar pallade inte gå in så det blev jag och Linnea. Sjukt kul, länge sen jag verkligen hade så kul ute.
Dansade som aldrig förr, så hädan efter lär det vara inbokat att den sista lördagen i månaden kommer vi spendera på 57ans dansgolv! Fint som snus!

Idag har jag bara vaknat, sen tagit mig till Starby där det bjöds på skönsång av mig och Emma.. Måste faktiskt säga att jag är nöjd med det vi presterade :)



Jag vet inte vad jag vill, vart jag står och vad som sker. Har sagt tidigare att jag inte skulle låta någon få mig att falla och få mig att tappa kontrollen. Men är rädd att det är vad som håller på att ske, och det som stör mig mest är att jag inte vet vart du står över huvudtaget, och även om jag vill veta så kan jag inte fråga. Inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0