Tisdag

En vecka senare :)

Sämst på att blogga.. haha

Men skyller på att förra veckan var kaos, hade hundra saker i skolan. Men jag fixade allt, nöjd!
Sen i helgen var jag hemma hos familjen, firade pappa och bara hade det mys.

Igår var det skola mellanb 10-17 sen efter det följde jag med My till Limhamn för att äta sushi buffé med hennes sambo Kalle och hans kompis Mac. Det var gott och det var roltigt sällskap. Så var inte hemma fören vid kvart över tio igår. Och då var jag jätte pigg och kunde inte somna, så var inte i säng fören vid halv ett. Men tur då man inte börjar fören ett idag, så kunde sova ut!

Just nu sitter jag på tåget påväg mot malmö:) Har fått med mig datorn idag, och så har jag skaffat högtalare till den, så Spotify går för fullt ;) Sweet!

Ikväll är det även kör, så får träffa några underbaringar! Lycka!

Igår fick jag reda på något, så glad för din skulle vännen!
Kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0