Tisdag!

Sitter på tåget påväg ner mot skolan. Har passerat Lund så är snart framme!
Då ska jag dricka kaffe och vänta på Domi! :)
Sen blir det labbar, håller på med HTML just nu så är lite hemsidefix, skojsigt värre!
Efter labben blir det träff med projektgruppen, så vi kan fixa det sista inför imorgon, är ju redovisning av projektet då.. Nervöst. :S
Men det går säkert bra, så länge ingen ställer svåra frågor så :P hehe

Denna veckan kommer verkligen att mest bestå av plugga, känns som att jag har 100 saker att göra. Men ändå känns det som att jag har koll på läget. Vilket jag tycker är väldigt skönt.

Nej, nu ser jag Turing Torso, så då brukar det vara dax att packa ihop för då är vi strax inne på centralen!

Vi hörs!

Puss på kinden ;)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Hej Emma! Det är Bettina som gjort dom tavlorna. Men även jag själv säljer dop-tavlor där man kan fylla i längd, vikt o.s.v. Maila vid intresse : )

2010-10-25 @ 23:53:58
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0