Torsdag, HELG!!

Har väldigt mycket i skolan nu! Men det känns som att jag börjar fatta nu, bättre sent än aldrig.. Haha, nej men min ångest har börjat släppa ang. skolan så det känns verkligen skönt.
Nu känns det super bra med allt som gäller skolan.. Okej, kanske inte den där omtentan som jag vet skall göras i mitten av nov. Men den ska jag banne med klara av.!!

Eftersom det är torsdag idag, är det helg imorgon! Älskar verkligen att vara ledig på fredagar!

Jag har föresten bytat bort min katt! Det är inte så hemskt som det låter, hon har flyttat hem till mamma och pappa då hon inte trivdes hemma hos mig, hon vill springa ute!
Så jag har fått hem Knaus, mamma och pappas katt! Han trivs med att bo i en etta och bara lata runder! hehe..


Vi kan inte leva utan varandra men vi kan inte leva med varandra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0