Måndag

Hej kära läsare!
Hoppas ni har haft en bra helg! Det har jag haft i alla fall!

I fredags var det kräftskiva hemma hos Ippa som hon och Ninnie fixat!
Jag åt räkor, mums!
Där blev det god dricka, trevligt sällskap och sing star!
Sen vid halv ett tog vi bussen från Förslöv till Ängelholm. Där blev det utgång!
Dansade galet mycket på Morris! Hade väldigt kul!

I lördags vaknade jag och sandra vid halv tolv, sen somnade vi igen till ett och då blev hon hämtad.
Då fixade jag något att äta och sen fixade jag vid mig.. För klockan 18 skulle jag infinna mig hos Bumbi där det väntades förfest och firande av Crille..
Mycket trevligt det med!
Blev utgång, hyfsat galen sådan :P

Igår var det plugg som stod på schemat när jag väl vaknade :P
Sen kom Erika till mig på kvällen för skit snack. Nice!

Idag är jag sjukt trött.. Så blir nog snart sängen faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0