Måndag

Hallå!

Fredags var en bra kväll! Fick umgås med några av mina favorit töser ju! :)

I lördags åkte jag hem till familjen och gjorde ingenting.
Sen i Söndags steg jag upp klockan sju.. Skulle åka och hämta mormor och sen in till HBG för att gå på hundutställning på Sofiero.
Så många olika hundar det finns, helt sjukt.
Jag och Mamma hade med oss Taiga, hon var så duktig så!

Sen när jag kom hem så var det disk som gällde. Kollade sen på Sex and the City 2! Jag gillade den i alla fall.

Idag var det skola som gällde.
När jag skulle ta cyklen till tåget då kvart i sex på morgonen, så verkligen ösregnar det. Suck, men det var bara att bita ihop och börja cykla.
Väl framme i Malmö hade det slutat regna, thanks heaven! Hatar regn :P
När jag är framme på skolan och går in i föreläsningssalen inser vi att den föreläsningen kunde vi klarat oss utan. Men men, så kan det vara ibland.
Sen gick jag, my, Elian, Carro, Emil och Alexander ner på stan. Blev att äta på Jensens Böfhouse. Gott, men måste verkligen sluta med att äta ute :S Blir för dyrt.

Klockan 13 var det dax att infinna sig på Orkanen, där vi skulle gå på Entrepenörskapsdag. Det var mycket intressant och givande. Barista fair trade coffee bjöd på fika. Mums!

Sen strax efter 16 var det klart så tog tåget hem. Varför ska folk envisas med att sitta kvar på sätet sidan om när folk börjar droppa av så att det finns flera hela säten lediga?! Det stör mig, jag vill ju sitta själv egentligen.

När jag kom hem i Ängelholm så cyklade jag bort till Direkten för att hämta ut mina skolböcker.. Blev 1876 kr fattigare.. Det är dyrt att plugga..

Är helt slut i huvudet idag så blir att bara kolla film och ta det lugnt innan det är dax att besöka sängen :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0