Onsdag

Igår var det mys med mamma, åt på kina och drack kaffe på EH. Sen följde med henne till Strövels. Pluggade lite där sen drog jag till kören. Var bara jag och Vickan, men vi fixade det bra tycker jag!

Idag vaknade jag lite sent, vaknade typ 5:40.. Tåget går 6:04, men jag kom i tid.. Cyklade till stationen på 7min..
Träffade projektgruppen idag, alla verkade vara trötta idag.. Men vi fick skrattat lite i alla fall.
Sen åkte jag till Väla, köpte present till Linda.

Sen nu ikväll har jag ätit kina med Erika. Alltid lika trevligt att få snacka lite skit.

Nu kollar jag Idol, ska plugga lite också tror jag.

Det är tråkigt att behöva plugga hela tiden :S
Önskar att jag inte vore så lat och i stället tog tag i saker och ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0