Tisdag

Skit tisdag är vad det är..

I förmiddags stressade jag iväg till Ica supermarket för att ta foto i fotoautomaten som finns där. Då jag skulle fixa student månadskort är jag tvungen att ha ett foto på mig.. När fotot var fixat tog jag tåget ner till Malmö, och där tänkte jag fixa månadskortet. För att få det till studentpris ska man ha betalt kåravg. och helst ha ett studentkort.. Jag har inte fått mitt kort men enligt kåren skulle det räcka att jag har betalt den för de ska skicka iväg uppg. på vilka som har betalt och så kommer det i ett system som de på skånetrafiken kan kolla i.
Men jag hade inte kommit in i det systemet, så var bara att betala 1060 för månadskortet istället för 850kr.. Surt..
Sen kom jag fram till skolan för den enda lektionen som skulle varit mellan 13-15.. Men när vi kommer in i datorsalen som vi ska vara i så funkar i princip inga datorer.. Så efter 30 min var det bara att återvända till stationen för att ta tåget hem.

Så sen jag har kommit hem har jag försökt göra uppg. här hemma. Men det har gått segt. Har dock en vecka på mig så ska nog hinna göra det. Har ju en håla på torsdag så ska försöka göra den då tänkte jag, plus en annan uppg. jag har.

Det är mycket nu känner jag.
Men det är kul att det händer lite i mitt liv. Det är betydligt mer variation nu än vad det var på ÖKAB. Jag träffar mycket mer folk, och olika människor.

Imorgon är det projketarbete, ser fram emot det! :) Se vad vi kommer fram till för spännande!

Men nu hägrar tv:n och lite plopp choklad :) Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0