Torsdag!

Hallå alla glada!

Torsdag idag, ledig imorgon så kan ju inte bli annat än bra!
Idag efter skolan ska jag ta tåget hem till Ängelholm där kommer Linnea hämta upp mig så vi kan ta en fika! :)

Imorgon ska jag träffa Henrik! Vi ska till Rönne för att hjälpa till med UF :)

Sen på kvällen blir det kräftskiva hemma hos Ippa! Dock är jag ju inte så förtjust i kräftor :S Men funderar på att köpa med mig räkor eller något annat kul? Det påminner mig om att jag måste åka och handla.. Suck..

Idag var föresten en skit morgon.. Tåget var inställt, så bussen till hbg och därifrån tåget.. Men det innebar att jag var framme på centralen typ klockan 10 och kl 10:15 började lektionen.. Så det var bara att skynda sig till orkanen. men jag kom i tid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0