Torsdag

Sitter på tåget påväg hem från skolan.. Segt.

Men nu är denna veckan slut, och helvetes helgen är snart här.. Det är Tenta plugg som gäller hela helgen, för på måndag har jag en tenta som jag som det är nu inte förstår ett skit av.. Så räknar med att kugga, besvikelsen blir som minst då om jag redan intalat mig det.

Ska dock träffa Malin och Henrik imorgon under dagen för att göra något roligt under helgen :)

Det är väldigt skönt att det bara är skola fyra dagar i veckan, och att helgen är tre dagar. Så ska det alltid vara tycker jag!

Jag hade ju hoppats att det skulle hända lite mer spännande saker i mitt liv nu när jag började göra något annat, men inte direkt. Visst händer det lite som jag tycker är kul, men inget som ni som läser skulle lägga så mycket vikt i och tycker är intressant läsningen.
Inte för att detta svamlet är så kul heller. Men ändå :)

Tänkte bjuda er på en bild, föreställande mig själv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0