Välkomna tillbaka!

Hej!
Nu har jag börjat komma i ordning med mitt liv igen!
Så därför har jag tänkt börja blogga igen! :)

I tisdags förra veckan var det dax för upprop...
Klockan 9:15 skulle jag befinna mig i Ubåtshallens hörsal.
Mycket folk och jag kände ingen. Efter uppropet blev det rundvandring på skolan, av Ola som är med i festkommitén!
Efter rundvarndringen begav vi oss till ett gräsplätt där det grillades korv och dracks öl/cider och vi gjorde samarbetsövningar.
En helt okej dag!

På onsdagen var vi lediga!

På torsdagen var det våra första lektioner, hade en mellan 8,15-10 i informationssystem. Där efter hade vi 5 timmars håla :S Men den spenderades på Espresso House med tre klasskamrater.
Mycket trevligt!
Sen mellan 15-17,30 hade vi nästa lektion som var i ekonomi.
Lång dag, men trevligt att lära känna nya människor!

I fredags var vi lediga igen :P

I går så var det samma upplägg som i torsdags men en 5 timmars håla. Vi gick runder en hel del i malmö och fikade! Super trevligt.
Sen åkte jag hem till My i min klass, vi kollade film och lagade mat. Sen åkte vi in till stan för det var TELMah fest på gång!
Trevligt men kunde varit mer folk kanske?!

Idag har vi lektion i Informationsystem igen, har labbar idag.. Men skit tråkigt för vi sitter bara i en datorsal och ska lära känna skolans hemsida och annat trams :P Som att man inte redan har gjort det..

Ska väll snart ta tåget hem tror jag för att fixa lite mat och sen kommer Erika på besök, ska dricka kaffe! Har blivit lite lätt beroeende av det nu känner jag.. Men det hör väll lite till när man pluggar på högskola, att man dricker mängder mer kaffe :P haha..

Men vi hörs kanske ikväll och inget annat så imorgon!
Ha det fin fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0