Måndag

Hej där!
En helg sen sist vi hördes :P
Har varit hemma i Strövelstorp denna helgen, mamma har fyllt år så har passat på att umgås med henne och resten av familjen.

I lördagsmorse var jag mamma pappa och Taiga (hunden) i skogen med bruks. Det var spår som stod på schemat. Det var kul att se Taiga arbete, hon är så duktig :)
Jag fick även lägga ut ett spår till henne, inte så värst svårt. Jag går en viss sträcka, sen låter man det gå ungefär en halvtimme eller mer tills doftspåret har lagt sig. Sen ska hon hon spåra vart jag gått och hitta fram till målet där man har lagt något gott, i detta fallet korv :)

Idag gick jag och Linnea ner till EH i stan, satt där, drack kaffe och bara njöt av vädret! Helt underbart!
Påvägen hem gick vi inom Lindex, dem har fått in jätte söta klänningar! Vill ha allihop, ska i alla fall köpa någon när pengarna kommer :)








Så somriga och fina! Hoppas du någon av dem finns kvar på torsdag :)

Nu ska jag äta sen ska jag över till Linnea ikväll och dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0