Måndag

Idag hade jag möte med syon klockan 13, kom dit fick hade mötet, fick migrän och var tvungen att åka hem igen.. Suck.
Var hemma vid tre tiden så då var det hopp i säng och sov till sju. Men sen mådde jag bättre, trött men inte ont i huvudet i alla fall :)
Dock är jag grymt söt sugen, så fick bli en kopp te och en banan, funkar bra.

Imorgon blir det lunch med mammi, ska handla lite inför helgen också :) Sen imorgon kväll blir det träning med Ninnie, det ska dansas fuego!!
Har dock sett att det är dåligt men roliga pass nu under våren sommaren :/ Inget afrodans på söndagar längre. Så nu är det tisdagsträning som gäller och promenader, får ju passa på nu när vädret är fin fint!
Är några lördagar med rolig träning också så får passa på då!

Nu ska jag kolla CSI innan jag ska sova igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0