Tisdag

Ja, i lördags var det ju fest. Inte så mycket att säga om den förutom att det blev kanske lite för mycket för mig. Men det var kul så länge det varade :)

I söndags var det lite mys hos familjen och sen åkte jag hem och mådde dåligt. Blä på det.

Igår var det skola, kom vid halv tolv satt och fixade med en inlämningsuppgift, sen när vi var klara så struntade vi i sista föreläsningen. Busigt :P
Jag, Carro och Dominique satte oss på Espresso Houses uteservering på Centralen i Malmö. Satt där i solen och drack islatte. Helt underbart.
Sen när jag kom hem så åt jag och tog det lite lugnt innan jag gick ut och gick med Linnea, vi slutade på en bänk vid ån och bara satt där och pratade hur länge som helst. Helt underbart!

Idag blev det lunch med mamma, kina och sushi lunch är aldrig fel. Sen en kaffe på det :)
När jag kom hem har jag skrivit ett arbete om min brödrost, haha så oseriöst det känns men jag fattar poängen. Det handlar om användbarhet :)

Nu är det Desperata hemmafruar :) Ska duscha i nästa paus så man slipper det imorgon, smart jag är!

Imorgon är det projekt möte och sen kör på kvällen :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0