Torsdag

Igår var det projekt, så var i skolan fram till lite över ett :) Sen var det hem för att äta och slappa lite.
Sen åkte jag och Linnea till djuraffären där hon skulle köpa kattsand, sen åkte vi till Jonas för att hämta lite saker jag hade hos honom så som Guitar Hero så nu kan vi börja rocka :P haha
Sen åkte vi till Strövels för att kolla en sväng på nya delen av skolan :)
Och till sist åkte vi till kören där det var dax att sjunga. Fick sjunga massa understämmor med Linnea, brukar inte fixa det för jag blir så förvirrad när man kan orginalstämman utantill så är det svårt att ändra.  Men det gick fint!
Efter kören åkte vi hem till Linnea för att äta kanelbullar, dricka kaffe och kolla på Greys och sen Of the map! Så bra tv, längtar redan till nästa onsdag :P haha

Igår ringde dem från Strövelsskola, om jag kunde jobba som lärare i en etta den 26 :) Så kul!

Idag ska jag luncha med syster, blir BK :D Sen ska vi handla present till mamma och tillslut åker jag nog med hem till familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0