Torsdag

Igår var tanken att jag skulle plugga hela dagen, men så hörde Linda av sig om att hon ville bjuda mig och Linnea på fika.
Så ner mot stan för kaffe och skitsnack! Helt underbart!
Sen när vi satt där så sa Linda att hon ville överraska mig och Linnea med en grej, och vilken överraskning sen! haha, trodde aldrig att jag skulle fixa det. Men ack det gjorde jag! Vill ni veta får ni helt enkelt fråga :P Mohaha..
Sen bar det av till Maxi för lite handling, detta ledde till att jag inte var hemma före halv fem. Så då satte jag mig med böckerna. Och sen pluggade jag mer eller mindre hela kvällen.

Idag var det upp klockan 5:20, kände mig verkligen inte pigg när klockan ringde. Men jag kom upp och iväg.
Skrev tentan, den gick kanske bra eller kanske inte. Svårt att säga. Återstår att se helt enkelt.

Kom hem i tid idag, halv fyra :) Så blev att diska, städa undan och sen sätta mig och läsa i en jätte bra bok jag hittat i min bokhylla här om dagen. Den får mig både att skratta  och gråta om vartannat, dock pinsamt när det händer på tåget :P Min bästa väns dotter heter den för dig som vill veta.

Nu kollar jag på tv och springer ner i tvättstugan då och då. Eller jag springer och springer, går snarare :P

Imorgon händer inte så mycket, ska träffa Linnea en runda i alla fall. Alltid mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0