Lördag

Oj, vad tiden springer ifrån mig.
I torsdags var det skola som vanligt, hände nog inte så mycket då. Jo just det, när jag skulle hem blev det lite kaos.
Jag hade turen att komma med ett tidigare tåg, så jag var lyckig att jag skulle komma hem vid sju istället för halv åtta!
Men ack så blev det inte. För när vi kom fram till Maria station så ville inte tåget fungera längre?! Så var fast där, men man har ju tur som har snälla föräldar som kom och hämtade mig och körde mig hem. Tack!

I går var jag och lunchade med mamma, pappa och Linnea i helsingborg. Det blev kinabuffé, gott!
Sen gick vi lite i affärer och så, hittade en tunika på KappAhl för 75kr som jag blev lite kär i, så den köpte jag. Sen köpte jag duschkräm, bodylotion och body butter med coccos doft på The Body Shop! Jag älskar verkligen doften av coccos, till mammas stora förtvivlan då hon hatar det :P haha
På kvällen sen var det bowling med fritidsgården, gick inget vidare för mig. Men det var kul! Dock var maten ingen höjdare, skulle vara någon dansk buffé men skulle kanske ge den 2/5 i betyg. Och då är det dem röda korvarna som fick betyg av mig, och det kan man knappast misslyckas med :P
Sen åkte jag hem och bara slappade, sprang över en runda till Linnea sent på kvällen för att snacka lite skit.
Känner mig som världens lyckligaste nu när jag har henne så nära!!

Idag skulle jag gått upp vid tio tiden hade jag tänkt, så ställde klockan. Men jag somnade om och vaknade halv ett. Suck. Fick diskat och plockat lite.
Sen fick jag ett sms om mat och melodifestivalen hemma hos familljen, det kändes lockande då  jag inte var på topp för något annat idag. Håller jag på att bli sjuk?
Har i alla fall fått pluggat lite här nu också så det är bra!

Ska sammanfatta några kapitel till innan jag går och lägger mig!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0