Måndag

I lördags träffade jag Linnea vid elva tiden, vi åkte till Loppisen som är vid Friskis. Där fanns väldigt mycket grejer, men det var lite dyrt där.. Eller rättare sagt det som dem vet att folk är ute efter var dyrt och sådant som bara är intressant för rätt person, det var billigt. Så blev inget köpt där.
Åkte vidare till den som är på metallgatan, där fanns mer som passade oss, något var billigt och annat var dyrare :)
Linnea köpte sig en ljusstake och en stol, och jag köpte en glascylinder som jag ska ha ett högt blockljus tänkte jag!
När vi var klara med det så blev det lite handling på Willys.
Sen skildes vi åt och gick hem till var och en.
Jag skulle fixa lite hemma tänkte jag men det blev att jag kollade massa Angel avsnitt istället.
Vid fem var det tid att träffas igen, då åkte vi ner till Kina expressen och köpte mat och sen hem till Linnea.
Gott var det!
Sen kollade vi lite grejer på datorn. Och till slut var det dax för melodifestivalen! Så mycket godis och snacks vi hade, gott! :D
Efter melodifestivalen gick vi tillbaka till datorn, kollade youtube klipp och tatueringar :) En perfekt lördag i min smak!

Idag sitter jag hemma, kom aldrig iväg till skolan. Har ont i huvudet och känner mig inte riktigt helt hundra.
Är hungrig, men orkar inte laga mat..  Så sugen på en burgare från typ BK, eller friterade pommes och bea. Men nej, får väll ta mig ett äpple. Kanske äta frukost först?!
Usch känner inte alls för denna dagen, vill göra något men orkar inte.. Hoppas det är bättre imorgon då man är ledig på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0