Måndag kväll

Fy sören vad jag fryser, brr..

Har varit så sugen på att baka något nu ikväll, men icke!
Nu jädrar är det ändring på ett och annat. Ska bara lösa det där med att äta nyttigare, men förhoppningsviss löser det sig när jag fått pengar så jag kan börja handla hem lite bra saker :)

Det är så skönt denna veckan, börjar bara tidigt på onsdag :)
Imorgon klockan 13 och på torsdag klockan 15. Lyx!

På onsdag är det kör också, kul att komma igång med det nu också! Undra om vi ska boka in för att gå ut och äta?! Brukar ju göras nu vid denna tiden och det är alltid så mysigt, fast förra året var vi visserligen i Lund och strosade runder. Också mysigt!
Får se vad planen är helt enkelt.

Nu blir det snart sängen, ligga och läsa MAHs (Malmö högskolas) program och ämnes katalog, ska ju komma fram till vad jag vill läsa för ämne utöver ekonomi år 2 och 3.. Är inne på någon typ av ledarskap, men frågan är om man ska välja något man tycker är kul så det inte blir så jobbigt? Tåls att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0