Måndag

Har kommit till insikt att jag vill ändra på lite saker i mitt liv.
Jag skulle vilja börja träna
Jag skulle vilja börja äta bättre mat

Det är väll det främsta, träningen är lite jobbigt då jag nästan alltid är hemma så sent. Men har hittat att friskis har Zumba på lördagar och afrodans på söndagar. Det hade varit så himla kul att komma igång, men vill inte själv. Någon som vill med? Ska kolla med Linnea tänkte jag, hon är ju ledig ibland i alla fall:)

Det där med maten är dock ett dielamma, inte det att jag inte tycker om nyttig mat. För det gör jag verkligen, bara det att jag är helt tom i huvudet. Har ingen fantasi allas vad jag kan laga för något. Så om någon har tips, bring it on!

Känner mig faktiskt motiverad, så hoppas verkligen det håller!

Jag och Domi har ju lite mål och om vi når dem så är det en sista minuten efter sommaren :D

Imorgon är det skola igen, denna gången ska jag sitta kvar tills att uppg. är klar.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Du kommer fixa det sötis :D Jag följer gärna med och tränar någon gång om du vill ;) Älskar afrodans och skulle gärna vilja testa zumba med :D <3

2011-02-07 @ 22:29:39
Postat av: Emma

Naw, vad söt du är :)

Vill jätte gärna träna med dig :D Så fort du blivit frisk så kör vi :) Jag kan bara på helgerna, men det är zumba varannan lördag och afrodans varje söndag så det är alltid något :) <3<3

2011-02-07 @ 23:24:59
Postat av: Sara

Heja, heja! :)

Om du vill ha tips eller råd är det bara att höra av dig!

Kram

2011-02-09 @ 23:28:58
URL: http://hubbaskompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0