Onsdag

I förmiddags var det projekt, dock var det bara jag, johan, viktor och mammi Anna :) Så mysigt med anna, för hon är jätte gravid :) Hon ska ha om typ 6 veckor!!

Efter skolan var det tåget till ängelholm ( ja jag åker alltid till ängelholm, men ändå:P ), träffade mamma och Linnea, sen följde jag med dem hem. Fick mat där, gott!  Sen på kvällen var det sångövning i kyrkan med tjejerna, super mysigt! Och det låter så bra när man sjunger i kyrkan, akustiken är grym!

Nu sitter jag i soffan och kollar tv. Fryser super mycket, jag brukar inte vara frösen men sista tiden har jag varit extremt.. Blä..

Längtar till på lördag :D Ska mysa med Linnea, vi ska på loppis under dagen och på kvällen ska vi fixa mat och kolla melodifestivalen! Toppen, en kväll i min smak!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill du också ha bloggsvar till din hemsida/blogg?



Nu kan du få en inbjudan helt gratis på min blogg!!

2011-02-16 @ 22:45:41
URL: http://llllllinda.blogg.se/
Postat av: Styleformen

Säger godnatt! Sov gott :P

2011-02-16 @ 22:47:08
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0