Onsdag

Vilken dag :)

Började att klockan ringde kvart över fem i morse, var super trött då jag inte kunde somna igår. Men det var bara till att gå upp och fixa vid sig och bre mina frukostmackor. Tog bussen klockan 6 ner till stationen och sen tåget därfirån till skolan.
Hade en väldigt tråkig föreläsning, men trevligt sällskap av Ari och Johan :)
Efter föreläsningen var det projektgrupps möte, som vanligt var det mycket snack och lite verkstad :P
Dagens samtalsämnen var bland annat förlossning (och då letade Johan upp en förlossnings film som han visade upp, ärk), vi snackade BigBrother och kollade på 24/7 BigBrother, sen snackade vi om hur en könsoperation går till när man byter kön från man till kvinna.. Haha, väldigt skumma samtal. Men ack så kul!
Klockan ett hade vi samtal med Tommy, och jag tror det gick bra.
Sen tog jag tåget 14:08 hem från malmö. Missade precis bussen när jag kom fram till Ängelholm, så det var bara att traska, men det var skönt.
Var lite chokande att komma hem till Äholm och se att det inte var någon snö, för i Malmö var allt helt vitt..

När jag kom hem blev det lite soffsittande, sen började jag plocka undan, diska, städa dusch avloppet, laga mat, lämna saker i förådet, sorterat soper och färga håret och nu är jag här.
Har hunnit med en hel del idag, känns bra!
Imorgon börjar jag inte fören klockan 15, skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0