Onsdag

Veckorna bara springer iväg, men det är bra för då är snart våren här!! Längtar super mycket efter vår och sommar. Få sitta på Espresso Houses uteservering och dricka kaffe, dricka vin på Telegrafens, hänga på Torstens och dricka rosé! Det är livet det!
Shit vad jag ska dricka vätska i sommar :P haha

Men idag är vädret mulet och tråkigt..

Blev ingen skola för mig idag, har haft ont i magen hela natten. Vet inte vad det är, antingen något jag åt eller så är det oro helt enkelt. Blä på det i alla fall.

Har inte gjort så mycket idag, mest känt mig hängig.
Ska dock ta tag i lite skolarbete nu tänkte jag.
Har tvättid ikväll som jag inte får glömma bort!!

 Haha, en gammal bild från Magaluf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0