Söndag

Oj, vilken helg!!
Galet!

I fredags började jag med att luncha med Mamma på Kirris. Sen uträttade jag ärenden i stan, och till slut mötte jag upp Linda.
Vi vandrade hem till mig och började göra vid oss, blev vin, musik och skit snack! Snart kom Malin och Tessi också. Till slut kom Henrik också. Så vi gick över till Linnea där det var dax för inflyttningsfest!
Hela kvällen var skit rolig, och lite hysterisk :P En svår slagen kväll helt enkelt.

I lördags så var det tvättid klockan 11 som gällde, men konstigt nog så var jag jätte pigg och mådde oförskämt bra :P
När Linda åkt hem så drog jag med mig Linnea till BK för lite käk. Sen var det bara för mig att fixa vid mig för ännu en kväll, blev väldigt nöjd med min klädsel! :)
Det var födelsedagsfest för Domi, det var kul, roliga människor och jag å Carro dansade som galningar :P Gillas.

När jag vaknade i morse mådde jag inte riktigt lika bra, men tog mig från Kävlinge till Helsingborg och därefter till Strövelstorp för lite umgänge med familjen. Fick mat där och kollat film :) Mys!

Sen när jag kom hem har jag bara slappat, är sjukt trött. Så blir sängen tidigt ikväll så man har en chans att komma upp imorgon ju :P

Bilder från fredagen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0