Söndag!

I fredags blev jag hämtad av mamma och pappa, så jag kunde åka hem till dem.
Hos dem blev det mys framför tvn!
Hände egentligen inte så mycket den dagen.

I lördags gick jag upp i tid, vi löste melodikrysset:)
Sen började jag plugga, det gick faktiskt bra och jag fick sammanfattat sammanfattningen :) Känns bra!
På kvällen blev det melodifestival, mys! Och gud vad Brolle är snygg, min dröm man skulle jag nog vilja påstå!

Idag på förmiddagen så gjorde jag en gammal tenta och det gick faktiskt bra!
Sen körde vi till Ängelholm, fick handlat lite. Fixat här hemma och lagat mat.
Strax innan 16 drog jag och Linnea till friskis, mötte Linnea där också :) För att göra det lättare, så är Det Linnea min bästa vän och Linnea min syster :)
På friskis blev det dansafro! Så kul och svettigt!
När jag kom hem blev det duschen, så skönt!
Till kvällsmat blev det grovmacka med creamchees, ägg och tomat och till det en kopp the! Gott!!

Nu ska jag plugga ett tag till!

Denna helgen har varit bra, och idag känner jag mig super motiverad för träning!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag unnar mig träning! Har insett hur bra jag mår av att röra på mig och hur dåligt jag faktiskt mår av att inte röra på mig! Så träningen prioriteras! :)

2011-02-13 @ 19:45:52
URL: http://hubbaskompis.blogg.se/
Postat av: Linnéa Syster ;)

Der var skönt att träna, och extra kul med er 2 :)<3

2011-02-15 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0