Tisdag

Idag var det skola mellan 13-15, vilket jag och Domi fixade galant!
När jag väl var hemma vid sex tiden blev det mat och sen har jag inte orkat göra något.
Har tvättid men det är inte så ansträngande, förutom att man måste gå ut i kylan. För det är hemskt vad det är kallt ute.. Brrr :S

Blev super sugen på att faktiskt köpa nya träningskläder, riktiga vill säga.. Dem jag har nu är mer ett hopplock av vad jag har hemma. :P
Men det är inte så jädra billigt med träningskläder, försökte titta lite på tradera men det hjälpte inte så mycket för var dyrt även där.

Ska i alla fall träna på fredag :) Har fått med mig Amelie, super glad blev jag när hon sa att hon kunde följa med :D
Ska även passa på att köpa ett års kort då, lika bra när man ändå är igång. Man kunde tydligen få det på avbetalning så jag som studerande kan fixa det och slippa betala hela summan på en gång. Även om 1500kr inte är så mycket för ett års kort så är det mycket på en och samma gång för någon som inte har pengar :P

Ikväll har jag varit riktigt sugen på någon form av snacks, vad kan man äta som snacks en vanlig vardag? Egentligen tror jag det mer för min del handlar om att tugga på något, men har ingenting hemma :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morötter sockerfria halstabletter eller tuggummi! Dietorol

2011-02-16 @ 09:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0