Tisdag

Idag har jag försökt plugga, satt flera timmar och ändå blev jag inte klokare.. Men Carro hjälpe mig, så glad att jag har så bra klasskamrater.

Tanken var att jag skulle besöka friskis idag för ett pass fuego, men det var inställ.
Men då jag var sugen på att röra mig, så ringde jag syster Linnea :)
Hon tog bussen till Ängelholm så möttes vi på stationen. Vi gick under tunnlen till andra sidan spåren.
Där ligger en skog som jag vet att om man går igenom den så ska man komma fram till havet.
Så tanken var att vi skulle göra det. Vi hittade en stig som vi började gå på, och vi gick och gick och gick.. Det blev allt mörkare och skogen tätare.. Jag var livrädd, är grymt mörkrädd :P haha
Men till slut kom vi ut vid Råbocka camping, och då kunde jag andas ut för då viste jag vart vi var :P
Så gick ner till havet och nöjt en kort stund innan vi började gå mot stationen igen, dock inte genom skogen.
Det blev en promenad på nästan 1½ timme, skönt.

Snart blir det sängen, ska lämna hemmet vid sex tiden.
Imorgon efter skolan har jag en hel del att fixa, ska städa, diska, färga håret och lite sånt.. Hinner inte det på fredag.

Nu blir det tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0