Tisdag

Idag gick jag upp i tid och tog mig in till skolan.
Var labb idag, brukar göra dem med Domi men hon kom inte idag.
Så fick klara mig själv, men det gick över förväntan. Så kom hem i tid idag för en gångs skull. Eller i tid och i tid, klockan blev ändå sex innan jag var hemma. Men om man jämför med halv åtta så är det i tid :)

Jag fick lagat mat och diskat. Skönt. Dock blev det inte så mycket plugg som jag önskat, börjar känna mig stressad nu. Men imorgon lär jag hinna. Ska städa min garderob och damsuga. Sen ska jag bara plugga.  Förhoppningsvis går det bra.

Linnea kom över idag, nu på kvällen. Hennes 5a funkade inte så hon ville kolla på tv hos mig, mycket trevligt med lite sällskap så man har någon att snacka med i reklamen.

Nu dricker jag lite tea och kollar på Criminal Minds :) Skulle egentligen behöva gå och sova, men är inte trött :S Men kan kanske bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0