Torsdag en liten stund senare

Insåg såhär i efterhand att det förra inlägget blev ganska seriöst och kanske lite tungt egentligen?!
Var kanske inte riktigt tanken, men men.

Även idag är jag väldigt sötsugen, men icke.

Imorgon ska jag städa lägenheten, den ser hemsk ut :S Och jag har inte dammsugit på säkert två veckor.. Yäck..
På eftermiddagen blir det träning, som jag längtat! Ska bli super kul, eller förhoppningen är den i alla fall:)

Jag har insett att jag är ganska nöjd och lycklig över livet. Har insett att sen jag började studera och umgås daligen med jämnåriga så har jag blommat ut igen, jag trivs och skrattar en massa nu igen.
Även om det är tufft emellanåt och jag blir lite depp så är jag innerst inne lycklig.

Visst finns det sådant somn skulle kunna få mig att må ännu bättre, men även om jag siktar mot stjärnorna så är jag super nöjd med att nå till trädtopparna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0