Torsdag

Då var skolan över för denna veckan, men resten av veckan lär gå åt till att plugga. Tenta på måndag, men ska verkligen plugga denna gången. Har sagt det för, men jag vill verkligen detta.

Igår var det projekt, var hemma vid halv tre. Då bestämde jag mig för att städa garderoben, fick slängt en hel del och städat ut sådant jag aldrig kommer använda men som är helt.
Kändes skönt!

Sen blev det lite IS plugg, fick skrivit någon sida. Det ska lämnas in imorgon så ska nog skriva klart det nu så slipper jag imorgon.
Tänkte försöka få tag på mammsen och se om jag kan spendera helgen där, så tråkigt att vara själv när man inte ska hitta på någonting. Plus att det är lättare att sitta där och plugga med tanke på att jag inte har något köksbord eller liknande att plugga vid.

Längtar så till söndag då det är afrodans med Linnea! Måste ju ha lita paus i pluggandet :)
Tänka på något annat för en stund.

Jag har haft mycket halsbränna sista dagarna, grymt irriterande och inte skönt alls.
Blä på det säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0