Fredag

Idag kom Henrik hem till mig vid elva, vi snacka lite om skola och sånt. Sen vid tolv körde vi ner till stan för att möta Malin. Det blev lunch på resturang city :) Sen gick vi och uträttade lite ärende, blev köpt mascara, present till sötis Ninnie, vin till i morgon och lite mat :)

När vi gick där på stan fick jag ett samtal från läkaren, var där för två veckor sen för få nya migrän mediciner utskrivna, och så tog jag ett blodprov för att kolla ämnesomsättningen. Och det var ang. det provet som hon ringde, tydligen så var den lite låg. Så jag ska börja medicineras dagligen nu i 2½ månad och sen tillbaka och ta nytt prov. Till saken hör att min syster har gått på den medicinen i hela hennes liv, så jag vet mycket väl vad den är för en. 
Får väll se vad som sker, och om den har någon påverkan på mig.

När jag ringde och berättade det för mamma så berättade hon att mormor var dålig :/ Hon hade nog fått en rejäl allergis reaktion igår, så hon hade svimmat och slagit i sig nattduksbordet så det börjat blöda, blivit dålig i magen och kräkts och haft sig. Inga vidare nyheter, hoppas hon blir bra snart.

Vad händer ikväll kanske ni undrar, det ska jag berätta för er.. Jag ska sitta hem själv, äta choklad och kolla film. Kan vara ganska skönt faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0