Måndag

Om man inte vill läsa ett ganska negativt och deppit inlägg så ska man inte läsa detta..

Jag bara känner mig helt tom inombords.
Det går inte så bra i skolan som jag trodde när jag sökte in här.
Jag är alltid trött och slut när jag kommer hem. Känner mig inte motiverad för någonting. 
Jag bara känner att ingenting är direkt kul längre och jag ser inte fram emot någonting. Har mest ångest och oroar mig för saker jag ska göra..
Vet inte alls vad det är med mig, kan börja gråta när som helst här hemma helt utan anledning.
Jag vet faktiskt inte hur jag ska ta mig ur detta, men jag brukar ju lösa det. Men just nu känns det mörkt. Längtar verkligen till sommaren, med förhoppning att allt ska bli bättre då..

Nu har jag väll kräkt av mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0