Måndag

Då var det skola idag igen, men av någon anledning kom jag inte upp i morse. Försov mig helt enkelt, men fick gjort inlämningen och sen åkte jag till skolan. Skit dryg föreläsning dock.
Sen när jag kom hem var klockan halv åtta, så ner till tvättstugan och sätta igång maskinerna.
Sen hem igen för att fixa mat, blev bara vårrullar. Men gott var det!
Har bara kollat på tv ikväll, orkade helt enkelt inget annat.
Snackade en del med Domi på msn, om någon hade läst vår konversation hade man nog trott att vi var värsta manshatarna :P haha.
Men det är kanske inte så konstigt när man bara blir besviken och sårad hela tiden.
Skulle egntligen ha träffat någon igår men så blev det inte.. Det är han som hela tiden har velat träffas och som föreslog att vi skulle träffats igår, så vi bestämde det. Men så hörde han inte ens av sig, Så tydligen var han inte så jädra intresserad som han ville få det att framstå.. Egentligen orkar jag inte bry mig, men folk som lovar utan att kunna hålla det gör mig bara irriterad.
Men det är väll så det är helt enkelt..

Idag har jag varit riktigt sugen på vår och sommar, vill köpa nya vårskor!!!

Ska nog försöka ta mig till Väla i veckan och titta lite vad som finns :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0