Måndag

Helgen gick sjukt snabbt förbi!
Började i fredags med att jag besökte ÖKAB, mitt förra jobb, fick snackat en del med mina gamla kollegor. Väldigt trevligt, ska ta tag i det och göra det snart igen.
Efter det tog jag bussen till Strövels och blev hämtad av mamma och Linnea, så åkte vi in till Ängelholm å åt och fixade ärenden. Sen bar det hem till dem.
Stannade där över natten.
På lördagen hände inte så mycket under dagen, men på kvällen kom Ingela, Glenn, Anette och Lennart. Så blev det förfest hos mamma och pappa, sen drog jag ingela, mamma och anette till 57an! Hade verkligen jätte kul och fick dansat en hel del.
På söndagen blev det en liten tur till hembygdsparken, sen hem till mig för att sedan gå över gatan och hjälpa Linnea med flytten.
Var kul :) Och nu är hon äntligen bosatt rakt över gatan!
Idag har jag grym träningsverk i ben och armar, men skönt för då vet man att man slet igår!
Var en runda i skolan i morse, hämtade ut min tenta. Klarade ju IS tentan, blev så sjukt glad!
Sen skulle jag egentligen till Kävlinge för att hjälpa Linnea flyttstäda, men det behövdes tydligen inte. Så passade på att storhandal på MAXI idag, fick handlat för nästan 600kr, men nu har jag massa mat hemma så ska klara mig i minst en månad. Perfekt, bara bröd, smör och mjölk jag behöver fylla på med.
Maten idag bestod av kålpudding, det är nog min favoriträtt. Grymt gott, och min blir nästan lika bra som mammas!
Efter maten bakade jag muffins, dem blev lite misslyckade men förhoppningsviss smakar dem bra :)
Ska försöka ta tag i disken nu, men ack vad det är tråkigt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0