Onsdag

Idag var det upp tidigt, det var riktigt segt med tanke på att jag inte kunde somna igår.. Men upp kom jag, dock var tåget lite sent så jag och Domi kom 5 minuter sent till föreläsningen. Men det gick fint ändå.
Träffade sen projektgruppen, som vanligt pratar vi mer än vi arbetar. Men vi har riktigt kul tillsammans, och det är kanske huvudsaken?
Efter skolan drog jag och Domi ner en runda på stan, skulle vi kanske inte gjort?! haha.
Ahlbrekts guld hade jätte rea, så köpte ett halsband och två ringar för endast 60kr.. Billigt!
Sen var vi inom Åhlens, så fick köpt ett läppstift, en ögonskugga och en primer. Domi har dålig (eller är det kanske bra) inverkan på mig. Har blivit mer förtjust i smink och smycken :D Nu går det knappt en dag utan att jag har målade naglar, vilket jag i princip aldrig haft :P Haha. Men jag gillar det!

Det är ganska sjukt det här med Domi, vi har inte känt varandra så länge, men det känns som vi känner varandra utan och innan. Ibland känns det som vi är en och samma person för vi tänker sjukt lika.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0