Onsdag, eller nej det är ju egentligen torsdag nu

I går åkte jag hem till Dominique för att plugga, det gick väll sådär. Blev en del snack och att vi gjorde annat. Men det var super trevligt!
Vi lagade mat ihop, blev kokttorsk, potatismos, hollandaiessås och kokta ärtor. Blev grymt gott :)
Det blev att vi satt uppe till halv två ungefär, så när klockan ringde vid sex var man inte pigg direkt:S
JC, Domis bror hämtade oss och körde oss till skolan. Men då det kommit snö under natten så var det bilkö så vi kom lite sena till skolan, vilket innebar att vi kom sena till tentan. Men vi kom in :D
Tentan kändes bra, och det känns som att är det någon tenta jag skulle kunna klara så är det denna. Så får väll se helt enkelt hur det går. Besvikelsen om man misslyckas kommer dock bli större nu.
Men ska inte ta ut något i förskott.
Efter tentan var det träff med projektgruppen, massa skratt och stim! Det gillas, alltid lika kul att träffa dem. Verkligen super nöjd med gruppen.
Vid halv två hade vi affärsidé redovisning för fyra lärare, och alla lärarna köpte vår idé med hull och hår, så det kändes bra.
När jag sen väl var hemma och äten så gick jag och la mig då jag var sjukt trött.. Men tyvärr så vaknade jag inte fören halv tolv i kväll, så nu är jag ju super pigg..
Jag som skulle ha tvättat ikväll, skit. Men får boka ny tid med förhoppningsviss finns det något ledigt imorgon eller på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0