Söndag

I fredags blev jag hämtad av mamma och pappa, så jag slapp sitta hemma själv.
Sov där över natten och sen fick jag skjuts hem igen på lördag förmiddag.
Väl hemma städade jag undan lite, kollade film och sen vid 17 tiden började jag fixa vid mig, passade även på att dricka lite vin och dansa runder som en galning :) Ibland är livet riktigt bra, och allt känns så perfekt och skyddat på något vis.
Sen klockan 19 bar det av till Ninnie, där det blev mat, snack och en del dricka :)
Halv tolv tog vi taxi till Bahnhof, där vi hade gratis inträde, fint det :P
Dör blev det dans, fram tills Nisse ringde och sa att han var på Knickens 25års fest och ville att jag skulle komma. Så sagt och gjort begav jag mig dit. Var riktigt kul träffa gamla vänner och fick träffat lite nya!
Som vanligt när man festar med dem så tar festen aldrig slut, men bestämde mig för att ta mig hem, så slutade med att jag var hemma vid fem tiden.

Idag har man väll inte varit på topp, både trött och lite bakis. Men det var värt det :)

Kollar lite tv just nu, blir nog duschen snart och sen sängen.

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0