Söndag

Nu är man tillbaka till ensamheten igen, känns inget bra..
Vet inte vad det är med mig, men när jag kom hem idag efter att ha varit hos familjen i tre veckor så blev jag helt nere..
Jag är inte gjord för att bo själv, jag är för social och trivs med människor runt om kring mig.
Det känns nästan som att man flyttat hemifrån på nytt.. Lite läskigt..

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen, ska ner till Malmö. Ska verkligen försöka fixa detta halvåret, jag ska fan inte få fler omtentor. Är trött på det nu.

I veckan blir det plugg och så ska jag städa ut julen och få tillbalka vardagen. Känns skönt, för det innebär att vi går tillbaka till ljusare tider.
Men lite sorgligt, har längtat efter julen så länge så är det över på så kort tid. Men nu ska man längta efter vår och sommar.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa lite och sen försöka sova. Är ju en dag imorgon också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0