Torsdag kväll..

Så sjukt trött, så det blir att hoppa i säng nu. Läsa lite och sen bara njuta av att kunna sova lite längre imorgon.

Ska träffa Malin och Henrik imorgon, ska uträtta ärenden på stan och fika/äta. Får se vad vi gör, jag är egentligen sugen på att dra till IKEA, fast det beror på om jag hittar vad jag behöver i stan så behövs inte IKEA.

Längtar super mycket efter lördag, det är partaj för Ninnie som tagit examen!

Känns som att denna helgen kommer bli bra, och lika så nästa!
Skönt att inte stressa med tentaplugg, även om jag egentligen skulle behöva plugga lite ändå.

När får man reda på vad man får tillbaka på skatten?
Är så sjukt nyfiken på det, hoppas att jag får ut en del :D Det hoppas väll visserligen alla på, men ändå!

Idag när jag åkte tåg så kom jag fram till jag nog egentligen är en riktigt bra vän, finns säkert dem få som inte skulle hålla med, men jag tycker jag är en bra vän. Jag skulle själv vilja ha en vän som mig. Får man lov att säga så? Folk lär väll bli förnärmade och tycka att jag är oförskämd, men då får man tycka det. Idag är jag på bra humör och känner mig ganska nöjd med mig själv och livet så då passar jag på att skriva ner vad jag tycker också :)

När vi ändå pratar vänner, så har jag världens bästa vänner! Både gamla och nya, är så glad att jag har er i alla lägen!!♥

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Duuuu är en riktigt bra vän Emma! Borde finnas fler som dig! Du är äkta, inte många som är det idag tyvärr.. Men du är en äkta vän för mig! Såååå glad att du kommer på lördag! Vi ska göra kvällen till något riktigt bra :) <3

2011-01-21 @ 00:06:08
Postat av: Emma

Naw, tack så mycket sötis!!

Det samma gäller dig, är så himla glad att jag har dig som vän! Trivs så bra med dig! Och på lördag gäller det!! <3

2011-01-21 @ 10:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0