Torsdag

Tjollahopp!
Idag när jag vaknade så var jag inte vidare pigg, men vem är det när klockan ringer klockan 5 på morgonen?
Tåget var lite försenat så blev till att stressa till skolan, men jag kom precis på sekunden i tid.
Det tråkiga var bara att vi hade seminaregrej mellan 8:15-9, sen börjar inte nästa föreläsning fören klockan 15.
Tanken var att jag skulle börja sammanfatta kursboken i Ekonomistyrning, men Elian och Carro kom vid 10 tiden så har snackats en del, så typiskt oss :P

Nu är det strax dax för lunch, blir kulinariskt idag. Pasta och köttbullar, dock är köttbullarna hemmalagade så det är lite gott i alla fall.
Har dock total idé torka vad jag ska äta ikväll, är ju inte hemma fören vid halv åtta ikväll så långkok är ingen idé!
Och pasta åt jag igår och äter idag till lunch. Så ris känns väll aktuellt. Får tänka på det helt enkelt :)

Nu ska jag sluta blogga och återgå till studierna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0