Torsdg

Igår så gick jag och la mig igen vid 2 tiden, men det sjukaste är att jag inte vaknade fören vid 11 idag. Massa timmars sömn, men jag behövde väll det helt enkelt.
Idag så träffade jag Linda, vi fikade och gick en runda på stan. Jätte mysigt :)
Fick även handlat lite till på lördag då familjen kommer för lite sällskapsspel! Det blir grönsaker och dippa!
Sen när jag kom hem så gjorde jag kycklingsallad, blev riktigt bra om jag får säga det själv!
Efter det så började jag plocka undan julen och ta fram vardagen så att säga. Känns gansak bra ändå att få återgå till det normala. Men undertiden man byter från jul till det vanliga så såg är ut som kaos. Men nu är det nästan okej, så fixa det sista imorgon.
Imorgon ska jag även träffa Söta Sandra.

Glömde berätta att jag lagat massa köttbullar idag också, som jag ska frysa in. Student Smart :D Ska laga massa spagetti  och köttfärssås imorgon som jag ska frysa in i portioner. Så bra jag är :P haha

Nu ska jag snart sova. en dag imorgon också ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0