Fredag!

Full fart hela dagen!

Började med att mamma ringde mig halv åtta i morse och sa att de behövde vikarie i en etta på Strövelstorpsskola, och om jag kunde hoppa in.
När hon ringde var jag först säker på att jag drömde och jag fattade ingenting av det hon sa. Men tillslut vaknade jag till liv. Så var bara att slänga på sig lite kläder, dra plattången genom håret och dra iväg till bussen :)
Det var jätte kul och gick faktiskt bra :) Så nu finns det chans att man kommer bli in ringd lite då och då, skit kul :)
Känns skumt att vara tillbaka på sin gamla grundskola, men som lärar vikarie. Och låter inte det seriöst, lärar vikarie!
haha

Efter det for jag mamma ida och linnea till familia för lite shopping. Blev inte riktigt lika mycket som jag tänkt, men men..
Sen blev det iväg till systemet och en liten tur på ikea. Sen hem mot Ängelholm för att handla på Maxi.
Var hemma vid 19 och då var det dax för tvättid. Har även hunnit dammsuga.

Imorgon är det fest, och jag ska vara så jädra pepp så det finns inte!
De flesta jag vill ha på plats kommer :)
Tyvärr finns det några som jag skulle velat bjuda, men då de inte har åldern inne för 57an så kändes det inte lönt :/
Får ta igen det en annan gång helt enkelt!

Nu kollar jag på så ska det låta, underhållning på hög nivå :)

Ska snart ner i tvättstugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0