Lördag

Igår lunchade jag med mamma och Linnea i Ängelholm. Träffade Malin och hennes mamma också :)
Efter lunchen blev det liten runda i stan och kaffe på EH innan Linnea skulle till tandläkaren.
Sen följde jag med dem hem, för ska ha familje mys hela helgen.
Vi har alla tre fått önska vars en maträtt och lite sånt :) Lyx!

Idag har jag löst melodikrysset med Linnea, vi lyckades med hela! Så jädra bra vi är ;) haha

Var nyss ute och gick en runda med Ida i det fina vädret, vad jag vill ha vår NU!!

Skulle pluggat idag men orkade faktiskt inte, så blir plugg i morgon istället.

Har tänkt börja kolla på Glee, alla säger att det är så himla bra så får väll ge det en chans helt enkelt :)

Ha en kanon helg!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Inte för att vara sån.. Men vi 2 är faktiskt bäst på att lösa melodikrysset :-D <3

2011-03-06 @ 21:33:08
Postat av: Emma

Klart att vi är!!! <3<3

2011-03-07 @ 08:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0