Måndag

God kväll!

Var några dagar sedan sist, förlåt.

I torsdags var det hel dag i skolan, spenderades med Elian, Fitore och Diana :) Massa skratt och tokigheter! Åh, vad jag trivs med mina klasskamrater!
I fredags åkte jag in till Helsingborg för att träffa Sandra.
Blev mys med kaffe och Oreo, första gången jag smakade dem och det var super gott. Men sen när är kakor något annat än gott?
Var i alla fall mysigt att träffa Sandra och bara prata. :)
Sen hämtade mamma mig när hon ändå skulle hämta pappa. Så följde med dem hem. Tanken var att jag bara skulle stanna över natten men jag åkte inte hem fören igår eftermiddags. Var skönt att vara hemma hos dem.
Det är märkligt, sen jag flyttade hemifrån så trivs jag bättre hemma hos dem, man uppskattar det mer på något sätt.

Idag har det varit skola, ganska lugn dag. Skönt :) Fick träffat Domi idag, var typ hunda år sedan! Så blev på väldigt bra humör av det :)

Imorgon är jag ledig, ska plugga, städa och träffa Linnea :)

Börjar bli nervös eller något inför lördag. Det verkar bli en hel del som kommer, galet :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0